Wednesday, April 25, 2007

TERIMA KASIH ISTERI

TERIMA KASIH ISTERI

1 Mei 2007 bersamaan hari BURUH genaplah ulang perkhawinan kita yang ke 13. Semoga ALLAH akan mengekalkan kita berdua sehingga akhirnya. Pengorbanan, kejujuran, kesetiaan dan semangat telah membawa persefahaman yang baik. Walaupun tidak terlepas daripada dugaan dan ujian yang gentir. Bukan mahu aku mengutarakan kisah peribadi sebenarnya dalam Alam Rasa.Com ini, tapi inilah hakikatnya.

Ainun, Ayum, Azfar dan Aziq mengusik kemesraan kita. Tanpa mereka teratak kita sunyi. Tambah pula kedegilan serta kenakalan membuatkan kita menjadi lebih dewasa. Menegur dan menasihati tetap kita tampilkan. Isteriku, pernah kau kata yang anak itu, lebih kasihnya daripada kau tapi bukankah aku telah buktikan. Lihat kanja kau yang tidak lepas daripada pangkuan kau.

Maafkan aku isteriku, sekiranya selama 13 tahun aku tidak dapat memberi segala hajat dan impian kau. Namun aku cuba jua demi menjernihkan tasik kebahagiaan kita. Walaupun kocakan itu punya buih yang membosankan.

Isteriku, sebaik sahaja kita bernikah sehingga hari ini, kau masih sudi memahami perjuangan yang aku lalui. Melepaskan aku pergi menghadiri seminar, bengkel, mesyuarat dan lain-lain. tanpa buruk sangka.

No comments: